1. Організаційний етап.
Вибір теми навчального проекту, обговореннямети та завдань проекту, складання плану реалізації проекту.
План проекту— це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту.
План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми,які можуть виникнути під час роботи.
На цьому етапі доцільно також визначити основні етапи роботи надпроектом, способи роботи на кожному етапі, терміни роботи, обов’язкита відповідальність кожного учасника проекту.
План проекту— це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту.
План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми,які можуть виникнути під час роботи.
На цьому етапі доцільно також визначити основні етапи роботи надпроектом, способи роботи на кожному етапі, терміни роботи, обов’язкита відповідальність кожного учасника проекту.
2. Підготовчий етап.
Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проекту, а також допомогає вирішенню завдань проекту.
У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати.Для цього часто використовують портфоліо.
Портфоліо проекту—це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою.
Електронне портфоліо проекту— це збірка електронних матеріалів проекту, які впорядковано за певною структурою.
Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д.
Використовуючи додаткову літературу, інтернетресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право!
У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати.Для цього часто використовують портфоліо.
Портфоліо проекту—це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою.
Електронне портфоліо проекту— це збірка електронних матеріалів проекту, які впорядковано за певною структурою.
Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д.
Використовуючи додаткову літературу, інтернетресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право!
3. Проектний етап.
Опрацювання зібраної інформації, створеннямоделі навчального проекту.
Для уточнення отриманої інформації та одержання додатковоїможна
звертатися до довідників, словників, а також до вчителя.
Для уточнення отриманої інформації та одержання додатковоїможна
звертатися до довідників, словників, а також до вчителя.
4. Оформлювальний етап.
Оформлення результатів роботи над навчальним проектом, створення презентації для захисту проекту.Щоб презентація проекту відбулася успішно, необхідно виділити часдля її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдання проекту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше,викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло.
Якщо ви плануєте презентувати проект із комп’ютерною підтримкою,
то заздалегідь напишіть план, у якому позначте послідовність слайдів.
Якщо ви плануєте презентувати проект із комп’ютерною підтримкою,
то заздалегідь напишіть план, у якому позначте послідовність слайдів.
Орієнтовно це можна зробити так
5. Презентаційний етап.
Демонстрація результатів навчального проекту, захист ідеї проекту та отриманих результатів.
6. Підсумковий етап.
Аналіз виконання завдань навчального проекту,визначення результатів проекту: яку користь приніс або може принестипроект.
Загальні правила презентації проекту
1. Доповідати треба з гарним настроєм. Не забувайте про свій зовнішній вигляд, слідкуйте за поставою.
2. Під час доповіді дивіться на аудиторію.
3. Слова вимовляйте голосно та чітко.
4. Чітко назвіть себе, тему виступу та проблему, над якою ви працювали.
5. Не читайте доповідь з аркуша, а лише звіряйтеся з нотатками,
щоб нічого не пропустити.
6. Стежте за часом виступу. Він не повинен перевищувати регламент.
Регламент—це час, який відведено на виступ. Про свій регламент
слід дізнатися заздалегідь, ще під час підготовки до виступу.
7. Будьте готові відповідати на запитання. Відповідь на будь-яке за
питання бажано починати з подяки тому, хто його поставив.
8. Після завершення доповіді та відповідей на запитання подякуйтевсім присутнім за увагу.
2. Під час доповіді дивіться на аудиторію.
3. Слова вимовляйте голосно та чітко.
4. Чітко назвіть себе, тему виступу та проблему, над якою ви працювали.
5. Не читайте доповідь з аркуша, а лише звіряйтеся з нотатками,
щоб нічого не пропустити.
6. Стежте за часом виступу. Він не повинен перевищувати регламент.
Регламент—це час, який відведено на виступ. Про свій регламент
слід дізнатися заздалегідь, ще під час підготовки до виступу.
7. Будьте готові відповідати на запитання. Відповідь на будь-яке за
питання бажано починати з подяки тому, хто його поставив.
8. Після завершення доповіді та відповідей на запитання подякуйтевсім присутнім за увагу.
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проекту
1.Актуальність -1 бал.
2.Оформлення роботи (паперові носії) - 2 бали.
3.Достовірність - 1 бал.
4.Науковість - 2 бали.
5.Представлення - 2 бали.
6.Презентація (малюнки) - 2 бали.
7.Обговорення - 2 бали.
Орієнтовне оформлення проекту (паперові носії та презентація)
1.Назва проекту.
2.Тип проекту.
3.Керівник проекту (вчитель).
4.Виконавці проекту.
5.Проблема.
6.Мета.
7.Очікуваний результат (для дослідження).
8.Завдання проекту.
9.Хід роботи.
10.Висновки.
11.Використані джерела інформації.
Немає коментарів:
Дописати коментар