1. Види писемних робіт.
Основними видами класних та домашніх письменних робіт з природничо-математичних дисциплін є:
розв'язування задач і вправ з математики, фізики, хімії, біології, географії;
оформлення результатів виконання лабораторних, практичних робіт (відповідно до навчальних програм);
складання таблиць, схем, написання рефератів тощо;
записи результатів спостережень за природними явищами, що здійснюються в процесі вивчення природознавства, біології географії, фізики;
самостійні та контрольні роботи.
2.2. Тематичне оцінювання з фізики, хімії, біології, географії проводитиметься в різних формах до завершення вивчення навчальної теми або її частин, згідно з переліком тем для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. При цьому одна письменна тематична контрольна робота на семестр є обов'язковою.
2.3. Для запобігання перевантаження учнів година проведення тематичних (контрольних) робіт визначається загальношкільним графіком, складеним заступником директора навчального закладу за погодженням із учителями.
Протягом одного робочого дня учні можуть виконувати листову тематичну (контрольну) роботу тільки з однієї дисципліни, а протягом тижня — не більше ніж з трьох. Під час планування тематичних робіт у кожному класі необхідно передбачити їх рівномірний розподіл протягом усього семестру, не допускаючи накопичення письменних (контрольних) робіт наприкінці семестру, навчального року.
3. Кількість і призначення учнівських зошитів
Для виконання всіх видів письменних робіт потрібно мати таку кількість зошитів:
з природознавства, біології та географії — по одному робочомузошиту для виконання лабораторних, практичних робіт та інших видів робіт;
для контрольного тематичного оцінювання з усіх дисциплін передбачаються окремі тетради чи аркуші, які зберігаються протягом навчального року в загальноосвітньому навчальному закладі.
4. Порядок перевірки листових робіт
Оцінка за ведення зошитів з фізики, хімії, біології та географії не виставляється.
Немає коментарів:
Дописати коментар